Poczta głosowa

/
/
Poczta głosowa

Poczta głosowa

Darmowa usługa poczty głosowej działa jak automatyczna sekretarka, która pozwala osobie dzwoniącej pozostawić wiadomość. Wystarczy zmienić ustawienia w swoim profilu HaloNet.

Aktywacja i ustawienia usługi:

  1. Po zalogowaniu się do profilu HaloNet wybierz „Numery telefoniczne”, a następnie zmień ustawienia „Poczta głosowa” dla wybranego numeru.

  2. Ustaw opcje poczty głosowej:
    • jeśli Twój numer jest zajęty
    • jeśli Twoje konto nie jest zalogowane do systemu HaloNet
    • jeśli nie odbierasz przez określony czas (5 – 40 sekund)
    • włącz pocztę głosową zawsze.

  3. Ustaw hasło do poczty głosowej.

  4. Możesz wybrać opcję otrzymania powiadomienia o nowej poczcie poprzez email. Dodatkowo możesz wybrać opcję otrzymywania na email wiadomości głosowej jako załącznik (plik wav).

  5. Aby odsłuchać nagraną wiadomość zadzwoń na numer poczty głosowej: 22 247 27 07 (połączenie bezpłatne w ramach telefonii HaloNet). Będziesz musiał wprowadzić numer skrzynki głosowej (Twój numer telefoniczny w HaloNet) i podać hasło.

Jak nagrać własne powitanie?

Opcjonalnie możesz nagrać własne powitanie. Celem jego realizacji należy:

  1. Zalogować się do swojej poczty głosowej, dzwoniąc na numer : 22 247 27 07 (połączenie bezpłatne w ramach telefonii HaloNet), a następnie wprowadzając numer skrzynki głosowej (Twój numer telefoniczny w HaloNet) oraz hasło.
  2. Po połączeniu wybierz „0” (menu główne), a następnie „1” i nagraj nagranie. Po nagraniu powitania naciśnij „#”
  3. Jeśli akceptujesz nagranie naciśnij „1”, jeśli chcesz je przesłuchać naciśnij „2”, jeśli chcesz je nagrać ponownie wybierz „3”.
HaloNet