Przeniesienie numeru do HaloNet nie jest skomplikowane, ani kosztowne (przeniesienie jest darmowe, a koszt utrzymania pierwszego numeru to 1,23 zł / miesiąc) a daje bardzo duże korzyści. Przede wszystkim raz na zawsze uwolnisz się od konieczności opłacania drogiego abonamentu telefonicznego. W HaloNet nie płacisz abonamentu, ani nie podpisujesz długoterminowej umowy. Wpłacasz na konto HaloNet dowolną kwotę, w wygodnym dla Ciebie terminie i realizujesz rozmowy, w ilości adekwatnej do posiadanych na nim środków.
Zyskujesz również na kosztach realizowanych rozmów, które w HaloNet są bardzo niskie. Za minutę połączenia płacisz już od 0,04 zł z VAT. Dodatkowo, rozliczanie połączeń jest sekundowe a użytkownicy posiadający numer w HaloNet rozmawiają ze sobą za darmo.
Krok po kroku
Więcej na temat wypowiadania umowy u Twojego operatora
- Zaloguj się do własnego profilu i z menu wybierz Przenieś numer.
Jeśli nie masz jeszcze profilu HaloNet, załóż go teraz - Kliknij Nowy wniosek, wypełnij go i zapisz.
Jeśli na liście nie ma Twojego operatora, podeślij prośbę o jego dodanie, podając nazwę, dokładny adres oraz email operatora na adres mailowy: numer@halonet.pl - Wydrukuj wszystkie 3 wnioski, podpisz je, a następnie:
– prześlij nam ich skany na email: numer@halonet.pl w temacie podając przenoszony numer,
– lub wyślij je pocztą tradycyjną na adres: Tartel Sp. z o.o., ul. Kozielska 18, 44-100 Gliwice. - W ciągu 3 dni roboczych od otrzymania wniosków, wyślemy je do Twojego obecnego operatora, a Ty otrzymasz email z potwierdzeniem ich wysłania.
Jeśli chcesz mieć pewność, że wniosek zostanie przez nas wysłany w danym miesiącu, dostarcz go nam najpóźniej 4 dni robocze przed końcem tego miesiąca.
Za termin rozpoczęcia procedury przeniesienia uważa się dzień, w którym wyślemy wnioski do Twojego obecnego operatora, a nie data wpisana we wniosku!
- Po akceptacji przeniesienia przez obecnego operatora (i ewentualnie operatora macierzystego), wyślemy do Ciebie drugi i ostatni email z datą przeniesienia.
- Zasil swoje konto na profilu HaloNet tak aby dzień przed datą przeniesienia znajdowały się na nim odpowiednie środki, pobierane z góry, na miesiąc użytkowania przenoszonego numeru.*
* W przypadku braku środków na koncie, dany numer zostanie zarezerwowany (ale nie będzie on aktywny). Numer będzie można aktywować samodzielnie (gdy na końcie będzie już odpowiednia kwota), po zalogowaniu się do profilu, a następnie przejściu do zakładki „Numery telefoniczne – Kup numer” i po wybraniu danej strefy numeracyjnej (odpowiedniej dla przenoszonego numeru).
Prosimy nie wysyłać do Państwa obecnego operatora wypowiedzenia świadczenia usługi telefonicznej. Nawet w przypadku gdy mają Państwo u danego operatora wykupiony pakiet usług np. telefon + internet, przeniesienie numeru zawsze musi być zrealizowane przez operatora, do którego chcą Państwo przenieść ten numer.
Przeniesienie dotyczy jednak wyłącznie numeru. Pytania na temat wypowiedzenia usług powiązanych z numerem, prosimy kierować do operatora, który świadczy te usługi.
KOSZT przeniesienia numeru jest związany jedynie z rocznym utrzymaniem numeru w HaloNet:
1,23 zł brutto / miesiąc – jeśli będzie to pierwszy numer telefoniczny lub jeśli ma zastąpić pierwszy numer telefoniczny już wcześniej wykupiony w HaloNet
3,69 zł brutto / miesiąc – jeśli będzie to kolejny numer telefoniczny lub numer faxowy.