Przejdź do treści
bok@halonet
32 494 44 44
HaloNet
Załóż profil
Zaloguj
  • Oferta
    Oferta
    • Załóż darmowe konto SIP
    • Darmowe połączenia
    • Tanie połączenia (Polska i świat)
    • Przenieś numer do HaloNet
    • Kup nowy numer za 1 zł
    • Pakiety minut - prepaid
    • Pakiety minut - abonament
    Usługi darmowe
    • Telekonferencje
    • Billing online
    • Limit na drogie połączenia
    • Blokada niepożądanych połączeń
    • Prezentacja numeru CLIP
    Usługi płatne
    • Faks internetowy
    • Przekierowanie połączeń
    • Usługa SMS
    • Usługa SMS VOICE
    • Dostęp dodzwaniany
    • Usługa HaloSpinacz
    • Wirtualna centrala
    HaloNet
  • Cennik
  • Promocje
    Poznajmy się
    Poznajmy się

    5 minut gratis
    otrzymasz przy zakładaniu nowego profilu.

    Więcej o promocji “Poznajmy się”

    Dzwoń za darmo!
    HaloNet

    Za polecenie nas każdemu, kto założy profil HaloNet i wpłaci 10 zł, otrzymasz od nas 60 minut gratis.

    Więcej o promocji “Dzwoń za darmo”

    Więcej za więcej
    Więcej za więcej

    Dodatkowe minuty
    za doładowanie konta.

    Więcej o promocji “Więcej za więcej”

    Audiobooki przez telefon
    Audiobooki przez telefon​

    Słuchaj audiobooków przez telefon.
    Za darmo dla Klientów HaloNet.

    Więcej o promocji “Audiobooki przez telefon”

    Zaproś bliską osobę do HaloNet
    Zaproś bliską osobę do HaloNet​

    Zaproś bliską osobę do HaloNet. 
    Odbierz 200 minut na rozmowy.

    Więcej o promocji “Zaproś bliską osobę do HaloNet”

  • Jak dzwonić
    Zobacz jak dzwonić
    • Za pomocą telefonu stacjonarnego?
    • Za pomocą komunikatora?
    • Za pomocą telefonu komórkowego
    • Jak dzwonić za pomocą tabletu?
    • Jak prawidłowo wybrać numer?
    HaloNet
  • Sklep
  • Pomoc
    Wprowadzenie
    • Krok po kroku
    • Jak dzwonić?
    • Jak skonfigurować
    • Jak dokonać płatności?
    Numery telefoniczne
    Numery alarmowe
    Jak przenieść numer do HaloNet?
    Prezentacja numeru (CLIP)
    Jak wykupić numer?
    Numer faksowy
    Dostępne strefy numeracyjne (48)
    Koszt połączenia na numer wykupiony w HaloNet
    Koszt numeru (na 1 miesiąc)
    Zobacz również
    • Bezpieczeństwo
    • FAQ
    Do pobrania
    • Komunikator ZoIPer
    • HaloNet SX
    HaloNet
  • Kontakt

    Firma Tartel Sp. z o.o. jest niezależnym operatorem usług telefonicznych.

    Została stworzona przez zespół ludzi posiadających wieloletnie doświadczenie w zakresie telefonii internetowej (VoIP).

    Dowiedz się więcej o Tartel Sp. z o.o.
  • Załóż profil
  • Zaloguj się
HaloNet
  • Oferta
    • Darmowe rozmowy w HaloNet
    • Rejestracja w HaloNet
    • Tanie połączenia VoIP
    • Numer telefoniczny za 1,23 zł / miesiąc
    • Pakiety minut
    • Telekonferencje
    • Poczta głosowa
    • Billing online
    • Limit na drogie połączenia
    • Blokada niepożądanych połączeń przychodzących
    • Fax internetowy
    • Przekierowanie połączeń
    • Usługa SMS
    • Usługa SMS VOICE
    • Dostęp dodzwaniany
    • Usługa HaloSpinacz
    • Wirtualna centrala
      • Rejestrator rozmów
      • Schemat wirtualnej centrali
      • Składniki i opcje wirtualnej centrali
      • Cennik wirtualnej centrali
      • Zamów wirtualną centralę
  • Cennik
  • Jak dzwonić?
    • Jak dzwonić za pomocą telefonu stacjonarnego?
    • Jak dzwonić za pomocą komunikatora?
    • Jak dzwonić za pomocą telefonu komórkowego?
    • Jak dzwonić za pomocą tabletu?
    • Jak prawidłowo wybrać numer?
  • Sklep
  • Pomoc
    • Krok po kroku
    • Jak dzwonić?
    • Jak skonfigurować?
    • Jak prawidłowo wybrać numer?
    • Numery telefoniczne
    • Bezpieczeństwo
    • FAQ – czyli odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania
  • Promocje
    • Więcej za więcej
    • Dzwoń za darmo
    • Poznajmy się
    • Audiobooki przez telefon
    • Zaproś bliską osobę do HaloNet
  • Kontakt
    • O nas

Numery telefoniczne

Strona główna
/
Pomoc
/
Numer faksowy

Numer faksowy

Aby odbierać faxy oraz korzystć z opcji rozszerzonych przy wysyłaniu dokumentów faxowych, należy zakupić numer faxowy. Koszt numeru faxowego wynosi 3,69 zł brutto na miesiąc.

Wstecz

Wprowadzenie

Krok po kroku

Rozmowy

Jak dzwonić?
Jak dzwonić za pomocą telefonu stacjonarnego?
Jak dzwonić za pomocą komunikatora?
Jak dzwonić za pomocą telefonu komórkowego?
Jak dzwonić za pomocą tabletu?
Jak prawidłowo wybrać numer?

Konfiguracja

Jak skonfigurować sprzęt VoIP?
Jak skonfigurować bramkę VoIP i router VoIP?
Jak skonfigurować komunikator VOIP
Jak skonfigurować telefon IP?
Jak skonfigurować telefon komórkowy
Jak skonfigurować tablet

Płatności

Jak dokonać płatności

Numery telefoniczne

Koszt numeru (na 1 miesiąc)
Koszt połączenia na numer wykupiony w HaloNet
Dostępne strefy numeracyjne (48)
Numer faksowy
Jak wykupić numer?
Prezentacja numeru (CLIP)
Jak przenieść numer do HaloNet?
Numery alarmowe

Bezpieczeństwo

Zabezpieczenie konta telefonicznego
Zabezpieczenie bramki lub telefonu VoIP
Zabezpieczenie przed „atakami” z sieci

FAQ

FAQ – czyli odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania

Dla Klienta

  • współpraca
  • regulamin
  • polityka cookies
  • polityka prywatności
  • kontakt
  • mapa strony

Biuro Obsługi Klienta

Pomoc techniczna

bok@halonet.pl

Przenoszenie numerów

numer@halonet.pl

Informacje o usłudze

32 494 44 44

Partnerzy / propozycje
współpracy / oferty:

numer@halonet.pl

Wirtualna centrala

32 494 44 47

(dni robocze w dodz. 9-17)

Dla Klienta

Tartel Sp. z o.o.

ul. Kozielska 18

44-100 Gliwice
NIP: 631-25-35-263

kontakt@halonet.pl
32 494 44 44

Numer konta bankowego do wpłat prepaid (przedpłata):



Nest Bank SA, Nr rach:
24 2530 0008 2007 1071 0811 0003



Tytuł przelewu: nazwa_Twojego_konta

© 2025 Tartel Sp. z o.o.
Realizacja: PixelVision
Zarządzaj zgodą
Aby zapewnić jak najlepsze wrażenia, korzystamy z technologii, takich jak pliki cookie, do przechowywania i/lub uzyskiwania dostępu do informacji o urządzeniu. Zgoda na te technologie pozwoli nam przetwarzać dane, takie jak zachowanie podczas przeglądania lub unikalne identyfikatory na tej stronie. Brak wyrażenia zgody lub wycofanie zgody może niekorzystnie wpłynąć na niektóre cechy i funkcje.
Funkcjonalne Zawsze aktywne
Przechowywanie lub dostęp do danych technicznych jest ściśle konieczny do uzasadnionego celu umożliwienia korzystania z konkretnej usługi wyraźnie żądanej przez subskrybenta lub użytkownika, lub wyłącznie w celu przeprowadzenia transmisji komunikatu przez sieć łączności elektronicznej.
Preferencje
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest niezbędny do uzasadnionego celu przechowywania preferencji, o które nie prosi subskrybent lub użytkownik.
Statystyka
Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do celów statystycznych. Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do anonimowych celów statystycznych. Bez wezwania do sądu, dobrowolnego podporządkowania się dostawcy usług internetowych lub dodatkowych zapisów od strony trzeciej, informacje przechowywane lub pobierane wyłącznie w tym celu zwykle nie mogą być wykorzystywane do identyfikacji użytkownika.
Marketing
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest wymagany do tworzenia profili użytkowników w celu wysyłania reklam lub śledzenia użytkownika na stronie internetowej lub na kilku stronach internetowych w podobnych celach marketingowych.
Zarządzaj opcjami Zarządzaj serwisami Zarządzaj {vendor_count} dostawcami Przeczytaj więcej o tych celach
Zobacz preferencje
{title} {title} {title}
Dostępność
Tryby dostępności
Tryb awaryjny epilepsji
Tłumi kolor i usuwa migotanie
Tryb ten umożliwia osobom cierpiącym na epilepsję bezpieczne korzystanie z serwisu poprzez wyeliminowanie ryzyka napadów padaczkowych wynikających z migających lub mrugających animacji oraz ryzykownych kombinacji kolorystycznych.
Tryb dla niedowidzących
Poprawia wygląd strony internetowej
Ten tryb dostosowuje stronę internetową do wygody użytkowników z wadami wzroku, takimi jak pogarszający się wzrok, widzenie tunelowe, zaćma, jaskra i inne.
Tryb niepełnosprawności poznawczej
Pomaga skupić się na określonej treści
Ten tryb zapewnia różne opcje wspomagające, aby pomóc użytkownikom z zaburzeniami poznawczymi, takimi jak dysleksja, autyzm, CVA i inne, w łatwiejszym skupieniu się na podstawowych elementach witryny.
Tryb przyjazny ADHD
Zmniejsza rozproszenie uwagi i poprawia koncentrację
Ten tryb pomaga użytkownikom z ADHD i zaburzeniami neurorozwojowymi w łatwiejszym czytaniu, przeglądaniu i skupianiu się na głównych elementach witryny, przy jednoczesnym znacznym ograniczeniu czynników rozpraszających.
Tryb ślepoty
Umożliwia korzystanie z witryny za pomocą czytnika ekranu
Ten tryb konfiguruje stronę internetową tak, aby była kompatybilna z czytnikami ekranu, takimi jak JAWS, NVDA, VoiceOver i TalkBack. Czytnik ekranu to oprogramowanie dla niewidomych użytkowników, które jest instalowane na komputerze i smartfonie, a strony internetowe muszą być z nim kompatybilne.
Czytelne doświadczenie
Skalowanie treści
Domyślny
Lupa tekstu
Czytelna czcionka
Przyjazny dla dysleksji
Zaznacz tytuły
Zaznacz łącza
Rozmiar czcionki
Domyślny
Wysokość linii
Domyślny
Odstępy między literami
Domyślny
Wyrównane do lewej
Wyrównane do środka
Wyrównane do prawej
Wizualnie przyjemne wrażenia
Ciemny kontrast
Lekki kontrast
Monochromia
Wysoki kontrast
Wysokie nasycenie
Niskie nasycenie
Dostosuj kolory tekstu
Dostosuj kolory tytułu
Dostosuj kolory tła
Łatwa orientacja
Wycisz dźwięki
Ukryj obrazy
Hide Emoji
Przewodnik czytania
Zatrzymaj animacje
Maska do czytania
Podświetl kursor
Wyróżnij ostrość
Duży ciemny kursor
Duży kursor świetlny
Czytanie poznawcze
Wirtualna klawiatura
Klawisze nawigacyjne
Nawigacja głosowa

VoIP - Telefonia Internetowa - HaloNet - Tanie rozmowy

Accessibility Statement

  • halonet.pl
  • 14 czerwca, 2025

Compliance status

We firmly believe that the internet should be available and accessible to anyone, and are committed to providing a website that is accessible to the widest possible audience, regardless of circumstance and ability.

To fulfill this, we aim to adhere as strictly as possible to the World Wide Web Consortium’s (W3C) Web Content Accessibility Guidelines 2.1 (WCAG 2.1) at the AA level. These guidelines explain how to make web content accessible to people with a wide array of disabilities. Complying with those guidelines helps us ensure that the website is accessible to all people: blind people, people with motor impairments, visual impairment, cognitive disabilities, and more.

This website utilizes various technologies that are meant to make it as accessible as possible at all times. We utilize an accessibility interface that allows persons with specific disabilities to adjust the website’s UI (user interface) and design it to their personal needs.

Additionally, the website utilizes an AI-based application that runs in the background and optimizes its accessibility level constantly. This application remediates the website’s HTML, adapts Its functionality and behavior for screen-readers used by the blind users, and for keyboard functions used by individuals with motor impairments.

If you’ve found a malfunction or have ideas for improvement, we’ll be happy to hear from you. You can reach out to the website’s operators by using the following email

Screen-reader and keyboard navigation

Our website implements the ARIA attributes (Accessible Rich Internet Applications) technique, alongside various different behavioral changes, to ensure blind users visiting with screen-readers are able to read, comprehend, and enjoy the website’s functions. As soon as a user with a screen-reader enters your site, they immediately receive a prompt to enter the Screen-Reader Profile so they can browse and operate your site effectively. Here’s how our website covers some of the most important screen-reader requirements, alongside console screenshots of code examples:

  1. Screen-reader optimization: we run a background process that learns the website’s components from top to bottom, to ensure ongoing compliance even when updating the website. In this process, we provide screen-readers with meaningful data using the ARIA set of attributes. For example, we provide accurate form labels; descriptions for actionable icons (social media icons, search icons, cart icons, etc.); validation guidance for form inputs; element roles such as buttons, menus, modal dialogues (popups), and others. Additionally, the background process scans all the website’s images and provides an accurate and meaningful image-object-recognition-based description as an ALT (alternate text) tag for images that are not described. It will also extract texts that are embedded within the image, using an OCR (optical character recognition) technology. To turn on screen-reader adjustments at any time, users need only to press the Alt+1 keyboard combination. Screen-reader users also get automatic announcements to turn the Screen-reader mode on as soon as they enter the website.

    These adjustments are compatible with all popular screen readers, including JAWS and NVDA.

  2. Keyboard navigation optimization: The background process also adjusts the website’s HTML, and adds various behaviors using JavaScript code to make the website operable by the keyboard. This includes the ability to navigate the website using the Tab and Shift+Tab keys, operate dropdowns with the arrow keys, close them with Esc, trigger buttons and links using the Enter key, navigate between radio and checkbox elements using the arrow keys, and fill them in with the Spacebar or Enter key.Additionally, keyboard users will find quick-navigation and content-skip menus, available at any time by clicking Alt+1, or as the first elements of the site while navigating with the keyboard. The background process also handles triggered popups by moving the keyboard focus towards them as soon as they appear, and not allow the focus drift outside it.

    Users can also use shortcuts such as “M” (menus), “H” (headings), “F” (forms), “B” (buttons), and “G” (graphics) to jump to specific elements.

Disability profiles supported in our website

  • Epilepsy Safe Mode: this profile enables people with epilepsy to use the website safely by eliminating the risk of seizures that result from flashing or blinking animations and risky color combinations.
  • Visually Impaired Mode: this mode adjusts the website for the convenience of users with visual impairments such as Degrading Eyesight, Tunnel Vision, Cataract, Glaucoma, and others.
  • Cognitive Disability Mode: this mode provides different assistive options to help users with cognitive impairments such as Dyslexia, Autism, CVA, and others, to focus on the essential elements of the website more easily.
  • ADHD Friendly Mode: this mode helps users with ADHD and Neurodevelopmental disorders to read, browse, and focus on the main website elements more easily while significantly reducing distractions.
  • Blindness Mode: this mode configures the website to be compatible with screen-readers such as JAWS, NVDA, VoiceOver, and TalkBack. A screen-reader is software for blind users that is installed on a computer and smartphone, and websites must be compatible with it.
  • Keyboard Navigation Profile (Motor-Impaired): this profile enables motor-impaired persons to operate the website using the keyboard Tab, Shift+Tab, and the Enter keys. Users can also use shortcuts such as “M” (menus), “H” (headings), “F” (forms), “B” (buttons), and “G” (graphics) to jump to specific elements.

Additional UI, design, and readability adjustments

  1. Font adjustments – users, can increase and decrease its size, change its family (type), adjust the spacing, alignment, line height, and more.
  2. Color adjustments – users can select various color contrast profiles such as light, dark, inverted, and monochrome. Additionally, users can swap color schemes of titles, texts, and backgrounds, with over seven different coloring options.
  3. Animations – person with epilepsy can stop all running animations with the click of a button. Animations controlled by the interface include videos, GIFs, and CSS flashing transitions.
  4. Content highlighting – users can choose to emphasize important elements such as links and titles. They can also choose to highlight focused or hovered elements only.
  5. Audio muting – users with hearing devices may experience headaches or other issues due to automatic audio playing. This option lets users mute the entire website instantly.
  6. Cognitive disorders – we utilize a search engine that is linked to Wikipedia and Wiktionary, allowing people with cognitive disorders to decipher meanings of phrases, initials, slang, and others.
  7. Additional functions – we provide users the option to change cursor color and size, use a printing mode, enable a virtual keyboard, and many other functions.

Browser and assistive technology compatibility

We aim to support the widest array of browsers and assistive technologies as possible, so our users can choose the best fitting tools for them, with as few limitations as possible. Therefore, we have worked very hard to be able to support all major systems that comprise over 95% of the user market share including Google Chrome, Mozilla Firefox, Apple Safari, Opera and Microsoft Edge, JAWS and NVDA (screen readers).

Notes, comments, and feedback

Despite our very best efforts to allow anybody to adjust the website to their needs. There may still be pages or sections that are not fully accessible, are in the process of becoming accessible, or are lacking an adequate technological solution to make them accessible. Still, we are continually improving our accessibility, adding, updating and improving its options and features, and developing and adopting new technologies. All this is meant to reach the optimal level of accessibility, following technological advancements. For any assistance, please reach out to