/
/
Zabezpieczenie bramki lub telefonu VoIP

Zabezpieczenie bramki lub telefonu VoIP

Zmień standardowe hasła do Twojego sprzętu VoIP

Każda bramka lub telefon VoIP posiada albo ustawiony fabrycznie login i hasło (najczęściej jest to „admin”) lub nie posiada w ogóle takiego zabezpieczenia. Pozostawienie takich ustawień naraża Cię na przechwycenie danych (nazwa i hasło Twojego konta telefonicznego) przez osoby trzecie. Odbywa się to najczęściej za pomocą skanowania sieci i szukania „dziur” w zabezpieczeniach.

Aby temu zapobiec, po wejściu do konfiguracji swojego sprzętu powinieneś albo zmienić domyślny login i hasło albo nadać nowy login i hasło. Pamiętaj aby hasło było trudne do odgadnięcia. Jeśli masz trudność ze zmianą hasła w swoim sprzęcie VoIP napisz do naszej pomocy technicznej: bok@halonet.pl.