Wirtualna centrala
Centrala telefoniczna działająca w chmurze - iPBX
Dzięki wirtualnej centrali HaloNet utworzysz profesjonalny, telefoniczny system obsługi biura w oparciu o model "w chmurze" (cloud computing). Zapowiedzi, przekierowania (np. na telefon komórkowy), kolejkowanie, fax internetowy, poczta głosowa, nagrywanie rozmowy i wiele innych opcji, łącznie z samoobsługującym się sekretariatem możesz teraz wdrożyć w swojej firmie, bez ponoszenia kosztów zakupu sprzętowej centralki telefonicznej. Będziesz mógł wirtualnie spiąć różne lokalizacje (np. w różnych miastach), pokoje czy osoby (w tym pracowników zdalnych) w jeden, połączony obieg, przez który mogą "przechodzić" rozmowy telefoniczne bez potrzeby ich rozłączania.Wszystkie Twoje numery funkcjonujące w ramach centrali, będą mogły łączyć się ze sobą bezpłatnie.
Osoby dzwoniące z zewnątrz m.in.
- szybciej uzyskają połączenie z konkretnym działem/pracownikiem,
- dowiedzą się z komunikatu głosowego: w jakie dni i w jakich godzinach można realizować rozmowy, jeśli dzwonią poza godzinami pracy, lub w jaki inny sposób się kontaktować (przykładowo: strona www, adres mailowy) gdy np. numer, z którym próbują się połączyć jest aktualnie zajęty,
- sprawnie wyślą fax,
- nagrają wiadomość na pocztę głosową.
Czy stać mnie na wirtualną centralę HaloNet?
TAK! Wirtualna centrala telefoniczna, dla max. 8 numerów wewnętrznych, jest dostępna już za 25 zł netto / miesiąc.Czy przy stosunkowo niskiej cenie usługi mogę liczyć na jej dobrą jakość?
TAK! Jakość gwarantuje firma Tartel Sp. z o.o., operator telefonii internetowej HaloNet, marki dostępnej na rynku już od 2007r.Czy będę potrafił obsługiwać wirtualną centralę HaloNet?
TAK! Do korzystania z wirtualnej centrali nie jest potrzebna specjalistyczna wiedza z zakresu IT, ponieważ jej wdrożeniem i późniejszą obsługą zajmują się pracownicy HaloNet. Skontaktuj się z BOK (Biuro Obsługi Klienta) HaloNet.Dlaczego powinienem kupić wirtualną centralę HaloNet? Co ona da mojej firmie?
Zapoznaj się ze składnikami i opcjami oraz schematem wirtualnej centrali.Zadzwoń pod numer 32 494 49 49 i zapoznaj się z podstawowymi funkcjami wirtualnej centrali.
Wirtualna centrala telefoniczna (iPBX) jest rozwiązaniem programowym, które daje szeroki wachlarz możliwości, nieporównywalnie większy w stosunku do tradycyjnego, drogiego rozwiązania sprzętowego (PBX). Z jej funkcjonalności mogą skorzystać zarówno małe firmy, jak i duże przedsiębiorstwa czy CallCenter.
Masz dodatkowe pytania? Napisz do nas - bok@halonet.pl
Oferta HaloNet jest sprofilowana na trzy podstawowe produkty: iPBX8, iPBX16 i iPBX32, przeznaczone odpowiednio dla (max.) 8, 16 i 32 stanowisk telefonicznych. Ostatnia opcja może być rozbudowana praktycznie dowolnie, o kolejne dziesiątki stanowisk, np. iPBX32 + 10x20 dla 232 stanowisk.
Zobacz artykuł o iPBX HaloNet w Pulsie Biznesu (dolna część strony)
Zobacz film opisujący usługę wirtualnej centrali HaloNet (sugerujemy po rozpoczęciu emisji zmienić ustawienia i oglądać film w opcjach: pełny ekran i 720p HD)