Rejestrator rozmów
(usługa aktywna wyłącznie z Wirtualną centralą)
W czasie rozmowy telefonicznej z pracownikiem, kontrahentem czy partnerem biznesowym nierzadko pojawia się potrzeba zapisywania informacji. Notowanie bieżących słów na kartce powoduje liczne błędy i niedopowiedzenia, których korekty wymagają kłopotliwego oddzwaniania czy sprawdzenia danych na stronie internetowej.
Rejestrator rozmów to kolejna usługa HaloNetu, która stanowi rozszerzenie wirtualnej centrali oraz wygodne rozwiązanie dla biznesu. Usługa polega na prostym zapisywaniu połączeń telefonicznych – wychodzących, przychodzących lub w kolejce IVR - bez specjalnych urządzeń. Nagrane rozmowy są przechowywane na serwerze HaloNetu (limity to 5GB, 10GB, 25GB lub 50GB według cennika). Klient posiada do nich dostęp po zalogowaniu się do swojego panelu. Pliki rozmów można również ściągać w dowolnej chwili na dysk komputera.
Rejestrator rozmów jest dostępny w 4 wersjach, uzależnionych od wielkości udostępnionego miejsca.
Rejestrator rozmów | do 5 GB | do 10 GB | do 25 GB | do 50 GB |
---|---|---|---|---|
Nagrywanie rozmów wychodzących | TAK | TAK | TAK | TAK |
Nagrywanie rozmów przychodzących | TAK | TAK | TAK | TAK |
Abonament miesięczny netto | 25 zł | 37 zł | 79 zł | 103 zł |
Można przyjąć w przybliżeniu, że 1000 minunt nagrań = 1 GB miejsca.
Warianty nagrywania rozmów po wyczerpaniu przydzielonego miejsca:
Opcja | Opis | Cena netto |
Nadpisywanie | Nadpisywane są najstarsze nagrania | 0 zł |
Blokowanie | Rozmowy przestają być nagrywane | 0 zł |
Dodatkowe 5 GB | Miejsce zostaje zwiększone o 5 GB | 25 zł |
Jak skorzystać z usługi?
1. Jeśli nie posiadasz Wirtualnej centrali HaloNet, to zamów Rejestrator rozmów wraz z nią, wypełniając formularz. Rejestrator rozmów jest aktywny wyłącznie z usługą wirtualnej centrali.2. Jeśli posiadasz już Wirtualną centralę HaloNet, wyślij na centrala@halonet.pl zamówienie Rejestratora rozmów podając wybraną opcję wielkości miejsca oraz sposób nagrywania rozmów po wyczerpaniu miejsca.
3. Usługa zostanie włączona do 3 dni roboczych. Jeśli zamówiłeś wraz z Wirtualną centralą, usługi zostaną właczone do 7 dni roboczych.
4. W celu odsłuchania lub ściągnięcia nagrań, zaloguj się do swojego profilu, z menu po lewej wybierz "Wirtualna centrala", a następnie "Pokaż nagrania". W celu ściągnięcia wszystkich nagrań z danego okresu, naciśnij "Wygeneruj listę linków do nagranych plików" i użyj dowolnego akceleratora pobierania plików
5. Możesz też samodzielnie zmienić sposób nagrywania rozmów po wyczerpaniu miejsca, zmieniając odpowiednio "Ustawienia".